KING ICT BiH uspešno sproveo projekat eCitizen

U okviru Projekta opštinskog upravljanja životnom sredinom i ekonomskog upravljanja (MEG) koji finansira vlada Švajcarske, a sprovodi Program Ujedinjenih naroda za razvoj (UNDP), KING ICT BiH izradio je mobilnu aplikaciju eCitizen koja će omogućiti lakšu komunikaciju građana i lokalnih vlasti. eCitizen omogućava jednostavnu i transparentnu komunikaciju građana i lokalne uprave, a građanima omogućava slanje upita lokalnoj samoupravi uz pomoć svega 5 klikova, dok odgovor sledi u roku od 48 sati. Aplikacija, takođe služi za informisanje javnosti u nepredviđenim i vanrednim situacijama, poput prekida usluga i servisnih informacija. Posebno je korisna u doba krize, a moći će da se primenjuje u čitavoj zemlji.

„Građani najbolje znaju šta im treba, još više u doba krize. Kroz aplikaciju eCitizen, građani imaju pristup novim i atraktivnim načinima izražavanja svojih potreba i zabrinutosti prema lokalnim vlastima u BiH.“, izjavila je Barbara Dätwyler Scheuer, direktorka za saradnju u Ambasadi Švajcarske u BiH.

„Ova aplikacija ubrzava komunikaciju građani-lokalna vlast, pa samim tim doprinosi efikasnijem radu javne uprave, čemu KING ICT, kroz svoje projekte, već godinama doprinosi. Kao pioniri u projektima e-uprave naša kompanija je jako ponosna i na ovo rešenje koje, ne samo u kriznim situacijama, nego i u svakodnevnom životu doprinosi unapređenju lokalnih zajednica. E-Citizen rešenje je vrlo fleksibilno i uz minimalna prilagođavanja se može koristiti na svim upravnim nivoima.“, poručuje Adis Pobrić, direktor KING ICT-a BiH.

Mobilna aplikacija prilagođena je za Android i IOS i može se preuzeti putem stranica Google Play i App Store. Softversko rešenje KING ICT-a dostupno je i kao online platforma na adresi www.ecitizen.ba. Na online platformi će uskoro biti aktivni i moduli za komunikaciju građana s većnicima/odbornicima, modul za javne rasprave, modul za pripremu sednica veća/skupštine i slično.

Dodatne mogućnosti će biti dostupne samo na online platformi. Softver nudi i opciju „pitajte (grado)načelnika“, gde uz pomoć Službe za informisanje, građani dobijaju informacije o komunalnim potrebama i problemima u roku od 48 sati.